7 راه برای افزایش سئو در فروشگاه آنلاین

افزایش سئوی فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین مسائل این روزهاست. نیازهای جامعه مدرن اکثر مردم را به فکر فروش اینترنتی یا راه اندازی فروشگاه اینترنتی انداخته است. جالب است بدانید که ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به اندازه فروش موفق نیست. سئوی فروشگاه اینترنتی امروزه امری حیاتی است که تنها توسط متخصصین سئو در خدمات فروشگاهی قابل انجام و پیگیری است.

سئوی فروشگاه اینترنتی را افزایش دهید

امروز در مقاله افزایش سئوی فروشگاه اینترنتی توضیحات و توضیحات بسیار خوبی در مورد محصول یا محصولات فروشگاه اینترنتی به شما خواهیم داد.

بهبود توضیحات محصول

آیا تا به حال فکر کرده اید که مهم ترین ابزارهایی که به شما در فروش یک محصول کمک می کنند چیست: عکاسی از محصولات و نوشتن توضیحات محصول. در فروشگاه اینترنتی شما باید تلاش زیادی کرد تا محصولات شما برای مشتریان قابل لمس باشد تا مشتری بتواند با آن تعامل داشته باشد.

یکی از مشکلات فروش آنلاین این است که مشتریان نمی توانند با محصولات شما تعامل فیزیکی داشته باشند که این یک ضعف برای فروشگاه های آنلاین است. بسیاری از مردم دوست دارند محصولی را که می خواهند بخرند را از نزدیک ببینند و لمس کنند. نکته منفی این است که متخصصان محتوای شما باید سخت تلاش کنند تا تصاویر عالی از محصول ایجاد کنند و توضیحات کامل محصول را بنویسند تا راه را برای فروش هموار کنند.

نگاهی به فروشگاه آنلاین

اگر نگاه حرفه ای به فروشگاه های آنلاین موجود داشته باشید، متأسفانه بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک این قانون را رعایت نمی کنند و از ضعف بزرگی در سئوی سایت خود رنج می برند. اما از طرف دیگر سایت هایی هستند که از این قابلیت (احیای محصولات تماس آنلاین) به خوبی استفاده می کنند تا در آینده نزدیک به یکی از بهترین فروشگاه ها تبدیل شوند.

  ریل اینستاگرام چیست؟ + راهنمای کامل و جامع

هر چقدر هم برای افزایش سئوی فروشگاه اینترنتی خود تلاش کنید، باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اما مهمترین گزینه بهینه سازی توضیحات محصول برای درک بهتر مشتریان است.

توضیحات و توضیحات محصول بهبود یافته است

مزایای محصول را برای مخاطبان توضیح دهید

یک فایل توضیحات صوتی یا تصویری برای توصیف محصول ایجاد و ایجاد کنید

بهبود تجربه مشتری

رتبه محصول خود را در نتایج موتورهای جستجو (گوگل) افزایش دهید که منجر به نرخ کلیک بهتر و افزایش ترافیک می شود که منجر به افزایش فروش می شود.

ایجاد اعتماد مشتری

ووکامرس پیش نیاز افزایش سئوی یک فروشگاه آنلاین است

اگر از CMS وردپرس استفاده می کنید. احتمالاً با افزونه WooCommerce که افزونه ای برای ایجاد فروشگاه است آشنا هستید. از افزونه SEO WooCommerce برای افزایش SEO WooCommerce استفاده کنید، این افزونه وردپرس به شما کمک می کند تا کارایی و بهره وری سایت خود را به حداکثر برسانید.

7 راه برای افزایش سئو در فروشگاه آنلاین

1- تمرکز مداوم بر روی مشتریان خود

طبق معمول، اولین فکر و حرکت شما باید روی کلمات کلیدی باشد. با این حال، در مورد محصول، باید از آن در توضیحات عالی محصول استفاده کنید و توضیحات محصول را بهبود بخشید. شما باید مشتریان و محصولات خود را بشناسید تا بتوانید محصول خود را توضیح دهید و در مورد آن با مخاطبان خود صحبت کنید. چگونه مشتری به محصول شما نیاز دارد.

2- به توضیحات کلی محصول اعتماد نکنید

در آموزش سئو SEO در ووکامرس توضیح دادیم که استفاده از توضیحات سازنده بسیار آسان است. اما پیشنهاد می کنیم به توضیحات کلی تولیدکنندگان محصول تکیه کنید، چرا؟ زیرا سایر فروشگاه های اینترنتی از این توضیحات استفاده کرده اند. و شما در این کار برتر از دیگران نیستید پس برای متخصص بودن و متمایز شدن در فروش باید توضیحات جدیدی از محصول خود ارائه دهید. بنابراین برای افزایش سئو فروشگاه اینترنتی باید متفاوت باشد.

  o0o0-

3- همه می گویند در مورد موتورهای جستجو ننویس (بلکه بنویس)

مهمترین چیز در مورد نوشتن و سئو این است که شما در مورد ماشین یا افراد بنویسید. نوشتن در مورد مردم را فراموش نکنید. خود توضیحی درک موتورهای جستجو را آسان‌تر می‌کند. اما به خاطر داشته باشید که این هدف شما نیست. هدف این است که ارزش محصول را به مشتریان خود منتقل کنید و از آن به عنوان راه حلی برای فروش محصول خود استفاده کنید.

با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی، می توانید دریابید که از چه تغییراتی می توانید برای مطابقت با نیازهای مشتریان و موتورهای جستجو با رتبه های بالاتر موتورهای جستجو استفاده کنید.

4. بر نیازهای مشتری تمرکز کنید

اغلب می توانید لیستی از مزایای محصول را به توضیحات محصول اضافه کنید. اما این کار را از دیدگاه خودتان انجام ندهید. سعی کنید از دید کاربران بنویسید. یعنی از محصولات شما چه سودی می برند؟ به نظر شما راه حل چیست؟ به نظر شما راه حل تمرکز بر نیاز مشتری و فروش محصول چیست؟

5- توضیحات تکمیلی ممنوع می باشد

شما متوجه شده اید که نام گذاری هر محصول به بهترین شکل اغلب به عکس آن منجر می شود. شما می دانید که کلمات دارای قدرت هستند، اما باید بدانید که چگونه از آن قدرت استفاده کنید. سعی کنید فکر کنید و به کلماتی که استفاده می کنید توجه کنید. توجه به این نکته ضروری است که کمتر، بیشتر است. توضیحات اضافی را حذف کنید کلمات قدرتمند می توانند کار فروش محصول شما را انجام دهند. اما بر ویژگی های محصول که آن را متمایز می کند، مانند دریافت جوایز تاکید کنید.

  تولید داخلی چیست؟ + مزایا و معایب

6- محصول را سفارشی کنید

سفارشی کردن یک محصول به معنای افزودن صدا یا تصویری است که در مورد آن محصول صحبت می کنید. این کار شما و محصولتان را مشهور می کند. برندها شما را معروف می کنند و محصولتان را متمایز می کنند. وقتی محصولی را می فروشید، می خواهید مشتری برگردد. بنابراین سعی کنید تجربه مشتری خوبی در وب سایت خود داشته باشید.

7- استفاده از نظرات کاربران

به خاطر داشته باشید که بهترین فروشندگان محصول شما، خریداران قبلی هستند که از محصول شما راضی هستند و می توانند به راحتی محصولات شما را با نظرات یا نقل قول و بازخورد بفروشند. بسیاری از اوقات قرار دادن نظرات کاربران در توضیحات محصول راه را برای شما هموار می کند.

حرف آخر مقاله افزایش سئوی فروشگاه اینترنتی است

در این مقاله سعی کردیم 7 روش افزایش سئو در فروشگاه اینترنتی را به اختصار توضیح دهیم، اما می دانید که راه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله آموزش سئو در ووکامرس به طور کامل به آنها پرداخته ایم. در نهایت، تصویر و توضیحات آن نقش مهمی برای موتورهای جستجو و کاربران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید