0 تا 100 تبلیغات در اینستاگرام: مقایسه قیمت و نتیجه 8 مدل تبلیغات

تبلیغات اینستاگرام در حال حاضر موثرترین نوع تبلیغات در بین شبکه های اجتماعی محسوب می شود. اینستاگرام برای برندگان بسیار مهم است. دلیل این امر این است که بسیاری از افراد برندهای مورد علاقه خود را از طریق این شبکه دنبال می کنند. میلیون ها نفر نیز در این شبکه حساب کاربری دارند. تبلیغات اینستاگرام این یکی از جدیدترین روش های تبلیغاتی است. این روش به دلیل جذابیت زیاد و اشکال مختلف مورد توجه مردم قرار گرفت.

حضور بیش از 50 میلیون مصرف کننده ایرانی دلیلی جدی برای این امر است. در واقع هر فضایی که توجه مخاطب را به خود جلب کند می تواند برای تبلیغات بسیار مناسب باشد. از این رو تبلیغات اینستاگرامگزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند وارد عرصه تبلیغات شوند. برای آن تبلیغات اینستاگرامبرای اثربخشی و کارآمدی، سه نکته مهم باید در نظر گرفته شود: شناخت مخاطب، بیان هدف و هویت بصری.

تبلیغات اینستاگرام

قیمت و نتیجه را مقایسه کنید

تبلیغات اینستاگرام در حال حاضر این یکی از رایج ترین روش های تبلیغات است. زیرا از طریق آن می تواند به مشتریان و کاربران زیادی دست یابد. این روش روشی موثر و کارآمد محسوب می شود. تبلیغات اینستاگرام در حال حاضر ارزان تر از روش های دیگر است. به همین دلیل است که باید از فرصت استفاده کنیم و از آن نهایت استفاده را ببریم. لازم به ذکر است که تبلیغات یکی از مهم ترین مراحلی است که برای موفقیت باید طی شود. به همین دلیل در حال حاضر تنوع زیادی در تبلیغات وجود دارد. مقالات ما در مورد ایجاد محتوای اینستاگرام و حذف اکانت اینستاگرام خود را بخوانید.

  گرده گل چیست؟ گرده گل، فواید و عوارض آن

تبلیغات اینستاگرام می تواند شامل عکس، ویدئو یا متن باشد. تعیین قیمت ثابت برای تبلیغات اینستاگرام کار دشواری است. زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، سختی تولید یک محتوا بر قیمت آن تأثیر می گذارد. از سوی دیگر، گاهی به دلیل شرایط خاص در ایران و یا در یک زمان خاص، قیمت تبلیغات در اینستاگرام در حال تغییر است. همچنین دریافت سی دی یا ویدیوی برندگان یا ایجاد محتوای ویدیویی بیشتر طول می کشد.

بنابراین افراد با نفوذ ممکن است بخواهند برای آنها هزینه بیشتری بپردازند. گاهی اوقات قیمت ها با تعداد بازدید از صفحه تعیین می شود. قیمت صفحات از 100 هزار تن تا چهل میلیون تن متغیر است.

برندگانی که کارشان افزایش اعتماد به برند است، قیمت های بالاتری را طلب می کنند. می توان گفت از 5 تا 20 میلیون تن دریافت می کنند.

افراد با نفوذ سه تا 40 میلیون تن هم دریافت می کنند. البته قیمت افراد با نفوذ و سلبریتی های معروف می تواند از این هم بالاتر باشد. در ضمن با توجه به اینکه تبلیغات در استوری به صورت 24 ساعته انجام می شود با تخفیف زیادی همراه است.

تبلیغات در اینستاگرام

8 مدل تبلیغاتی

تبلیغات اینستاگرام مدل های مختلفی وجود دارد. در حال حاضر 8 راه برای انجام این کار وجود دارد:

1- تبلیغات در پلات روش بسیار موثری است. بر اساس یک تحقیق، درصد تماشای داستان ها و شرکت در آنها بیشتر از انتشارات است.

2. تبلیغات در قالب اشتراک گذاری انتشارات از رایج ترین روش های تبلیغات اینستاگرام و از تصاویر ساده و ویدیوهای یک دقیقه ای استفاده می کند.

  دستورالعمل 0 تا 100 برای اتصال اینستاگرام به واتس اپ

3. تبلیغات ویدیویی و IGTV می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. به این ترتیب حتی می توانید ویدیوهای طولانی را به اشتراک بگذارید.

4- تبلیغات ترکیبی که در آن می توانید همزمان از استوری ها، پست ها، ویدئوها و تصاویر استفاده کنید. این روش یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است.

5-تبلیغات تأثیرگذار برای تأثیرگذاری تأثیرگذاری فراوانی که اینفلوئنسرها بر مخاطبان خود دارند تبلیغات اینستاگرام استفاده می شود. استفاده از این روش می تواند تاثیر زیادی در کسب و کار ایجاد کند. شهرت و اعتماد اینفلوئنسر برای اثربخشی این روش بسیار موثر است.

6- تبلیغات از طریق نظرسنجی یک روش تبلیغاتی موثر و مهم است.

7- تبلیغات به روش استیکر لوکیشن. استیکرهای زیادی برای استوری اینستاگرام وجود دارد که مهمترین آنها استیکر موقعیت مکانی است.

8- تبلیغی را که به فردا امکان می دهد آرشیو مهم ترین داستان ها را ارائه دهد برجسته کنید. این روش برای تبلیغات اینستاگرام همچنین بسیار مهم است. درباره هشتگ ها در اینستاگرام بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید