0 تا 100 اکسپلورر اینستاگرام چیست؟ + تنظیمات

کاوشگر در شبکه های اجتماعی، اینستاگرام یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که هم برای کسب و کار و هم برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. این ویژگی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و کاربران می توانند بهترین و محبوب ترین پست ها را با توجه به آنها مشاهده کنند. در این مقاله مهم دکتر ویس به این ویژگی محبوب و جذاب خواهیم پرداخت. اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و با شناخت این ویژگی صفحه خود را گسترش دهید.

مهمترین ویژگی کاوشگر چیزی که آن را بسیار محبوب کرده است این است که دائما در حال تکامل، رشد و به روز رسانی است. شما هرگز پست های تکراری را هر روز نخواهید دید و این ویژگی باعث شده تا افراد زیادی روی این قابلیت در اینستاگرام سرمایه گذاری کنند. رسیدن به این بخش از اینستاگرام برای تجارت بسیار مهم است. زیرا با استفاده از آن برای افراد زیادی دیده می شوند.

Explorer چیست؟

اینستاگرام اکسپلورر چیست؟

ممکن است تعجب کنید Explorer در این به چه معناست؟ و دقیقا به چه معناست؟ برای پاسخ به این سوال خوب است بدانید که معنای لغوی این کلمه تحقیق است تا کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را جستجو و جستجو کنند. این ویژگی که بسیار حائز اهمیت است دارای ویژگی های منحصر به فرد و جذابی است که باعث می شود روزانه افراد زیادی به آن مراجعه کنند.

حالا ممکن است بخواهیم این صفحه را بشناسیم Explorer چیست؟ و در اینستاگرام چه می کند؟ صفحه کاوشگر برنامه اینستاگرام مجموعه ای از چندین صفحه مختلف است که عکس ها، فیلم ها، IGTV، Rails و داستان ها را به اشتراک می گذارد. با استفاده از این قابلیت، کاربران امکان مشاهده پست ها، حساب ها، هشتگ ها یا محصولات را از صفحات مختلف دارند. برای دیدن این رسانه ها نیازی به دنبال کردن این صفحات نخواهید داشت و می توانید هر صفحه عمومی که لایک و بازدید زیادی دارد را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم در این قسمت از اینستاگرام عکس ها و فیلم ها دائما آپدیت می شوند و همیشه شاهد ویدیوهای جدید خواهیم بود. بر اساس تحقیقات، مشخص شد که کاوشگر این کار به گونه ای است که شما هر نوع رسانه ای را که بیشتر دوست دارید مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب می توانید عکس ها و فیلم هایی را که دوست دارید ببینید. بنابراین این قابلیت اینستاگرام مورد قبول اکثر کاربران است. درباره بازاریابی اینستاگرام بیشتر بدانید.

  آموزش 0 تا 100 حذف اکانت اینستاگرام + حذف اکانت دائمی اینستاگرام

جستجو در Explorer

شما می توانید صفحه اکسپلورر اینستا با ضربه زدن روی ذره بین در پایین صفحه پیدا کنید. در بالای صفحه همچنین می توانید سایر اکانت ها، هشتگ ها، مکان ها و … را جستجو و پیدا کنید. در ماه نوامبر اینستاگرام قابلیتی را اضافه کرد که به شما امکان می دهد موضوعات مرتبط را با جستجوی کلمه کلیدی پیدا کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد هشتگ را پیدا کنید، حتی اگر شناسه یا نام دقیق آن را به خاطر نداشته باشید.

نکته دیگر در مورد این صفحه این است که می توانید در بالای صفحه ویژه قرار بگیرید کاوشگر موضوعات مختلف را بدون نیاز به جستجو در آنها ببینید. به عنوان مثال، دسته بندی هایی برای موسیقی، ورزش، سفر، زیبایی، غذا و غیره وجود دارد. هنگامی که شخصی یک شناسه یا هشتگ خاص را جستجو می کند، آن موضوعات با آنچه که به دنبال آن بودند مطابقت دارند.

وقتی روی یکی از عکس‌ها یا ویدیوهای این بخش اینستاگرام ضربه می‌زنید، آن عکس به‌صورت ستونی نمایش داده می‌شود و همه عکس‌های مرتبط در کنار آن قرار می‌گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه را به پایین اسکرول کنید تا سایر عکس ها و ویدیوهای مشابه را ببینید.

اکسپلورر اینستا

عملکرد الگوریتم اکسپلورر اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کاوشگر هیچ دو نفری شبیه هم نیستند. همانطور که قبلا گفتیم این قابلیت اینستاگرام برای هر فردی بنا به سلیقه خود کاملا منحصر به فرد و متفاوت است. مدل اینستاگرام این است که هر چه پست های بیشتری ببینید و لایک کنید، بعداً بیشتر خواهید دید. به واسطه کاوشگر به همین دلیل است که همه افراد متفاوت هستند. یاد بگیرید چگونه صفحه اینستاگرام خود را مدیریت کنید.

این سیستم که به الگوریتم اینستاگرام معروف است از یک سیستم خودکار برای تنظیم مطالب گفته شده استفاده می کند. برخلاف فیدها، کارشناسان اینستاگرام این بخش از برنامه را به عنوان یک سیستم ناسازگار می شناسند. همانطور که گفتیم در این سامانه پرطرفدار، نشریات نمایش داده شده بر اساس علاقه مخاطبان و کاربران انتخاب می شوند.

به عبارت دیگر، انتخاب محتوا و موضوعات برای هر کاربر و مخاطب بر اساس موارد زیر است:

  • حساب هایی که اخیراً بازدید کرده اید
  • شکل و عملکرد حساب هایی که شخص نگهداری می کند،
  • انواع پست هایی که فرد با آنها بیشترین تعامل را دارد (لایک کردن، نظر دادن، ذخیره و اشتراک گذاری)،
  • انتشارات محبوب و بسیار تعاملی
  سبک زندگی 0 تا 100 چیست؟ + راه حل طراحی سبک زندگی خوب

Explorer در این به چه معناست؟

در حال حاضر اکثر صفحاتی که کاربران زیادی دارند که به شدت با مخاطبان خود در تعامل هستند از این الگوریتم بهره زیادی می برند. کاوشگر می گیرند. در این مورد، شخصی یا تجاری بودن حساب ها فرقی نمی کند. مهمترین هدف اینستاگرام این است که کسب و کارها روابط بهتری با مشتریان خود داشته باشند. این برنامه همچنین سعی می کند موضوعات مورد علاقه فرد را ببیند.

مزایای گرفتن صفحه اکسپلورر برای تجارت

همانطور که قبلاً گفتیم صفحات به صفحه می رسند کاوشگر مزایای زیادی وجود دارد. این مزایا برای صفحات کاری حتی بیشتر است. زیرا وقتی پست ها و صفحه شما به آن صفحه اینستاگرام می رود، افراد بسیار بیشتری می توانند صفحه شما را ببینند. این حتی برای افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز صادق است. علاوه بر این، نمایش انتشارات شما در این صفحه مزایای دیگری نیز دارد که تیم تحقیقاتی دکتر ویس به شما اشاره کرده اند.

  • تعامل را در محتوای صفحه خود (عکس، ویدیو، IGTV یا Rails) افزایش دهید.
  • افزایش تعداد فالوورها: کسانی که یکی از پست های شما را در این صفحه اینستاگرام می بینند و به آن علاقه دارند می توانند وارد حساب کاربری شما شده و صفحه شما را فالو کنند.
  • تعداد تعاملات را در آینده افزایش دهید (با استفاده از مواردی که در آینده شما را دنبال خواهند کرد)،
  • افزایش فروش: زمانی که پست شما توسط افراد این بخش پذیرفته شد، ممکن است به شما اعتماد کنیم و فروش بیشتری داشته باشیم.

نحوه دسترسی به اکسپلورر

اکنون ممکن است بخواهید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید کاوشگر اینستاگرام از راه رسیده است و برای رسیدن به این مرحله چه کاری باید انجام دهید. در اینجا برخی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای دسترسی به این صفحه اینستاگرام انجام دهید آورده شده است.

مخاطبان خود را بشناسید

اگر می خواهید در بازار اینستاگرام فروش خوبی داشته باشید، به کاوشگر برای شروع، باید مخاطبان هدف خود را بشناسید. سپس سعی کنید با لحنی که مخاطب بیشتر دوست دارد با آنها صحبت کنید. به طور کلی، شما باید همه چیز را بر اساس علایق مخاطبان خود انجام دهید.

مطالب جالب را به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از راه‌های جذب مخاطبان به این صفحه اینستاگرام، اشتراک‌گذاری محتوای جذاب است. این به شناخت مخاطب مناسب نیز بستگی دارد. اگر مخاطبان خود را به خوبی می شناسید، می توانید آنچه را که به آن علاقه دارند با آنها در میان بگذارید. این کار تعامل آنها با پست های شما را بسیار افزایش می دهد.

  سئوکار کیست | سئو واجد شرایط سئو حرفه ای سئوکار تهران | خدمات سئو سئو

از فرمت های مختلف مانند ریل استفاده کنید

راه دیگری برای رسیدن اکسپلورر اینستا یعنی برای مشاهده باید از فرمت های مختلف موجود در این برنامه استفاده کنید. مثلا Rails که هم در این قسمت و هم در قسمت فید اینستاگرام است طرفداران زیادی دارد و به تازگی به اپلیکیشن اضافه شده است. اضافه کردن ریل می تواند کمک بزرگی برای یافتن راه شما باشد کاوشگر برای شما.

تعامل مخاطب را تحریک کنید

یکی از مهمترین چیزهایی که به شما کمک زیادی می کند این است که سعی کنید مخاطبان خود را تشویق کنید تا بیشتر درگیر شوند. این کار را می توان با برگزاری مسابقه در اینستاگرام یا اهدای جوایز به افراد فعال انجام داد. به مخاطبان خود تعامل بیشتری بدهید و همانطور که می دانید، هر چه مخاطبان و فالوورهای شما تعامل بیشتری داشته باشند، احتمال اینکه پست شما به این صفحه برود بیشتر می شود.

تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام

در زمان مناسب پست کنید

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش جذب مخاطب می شود این است که در زمان مناسب منتشر کنید. این به این معنی است که شما باید در طول روز پست بگذارید که بیشتر مخاطبان شما آنلاین هستند و می توانید به محض ارسال با آن ارتباط برقرار کنید. یک نکته مهم برای رسیدن به پست کاوشگر باید بدانید که اهمیت تعامل سریع با مخاطب مهم است. اگر افراد زیادی در چند دقیقه اول پس از آپلود پست شما با آن ارتباط برقرار کنند، احتمال اینکه پست شما به آن نقطه برسد بیشتر است.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

اگر کار شما مربوط به لباس است، یک هشتگ در همین موضوع بگذارید. این اطمینان حاصل می کند که مخاطب هدف شما به درستی شناسایی شده است. به عنوان مثال، اگر پست شما در مورد لباس باشد و هشتگ در مورد کشاورزی اضافه کنید، باعث می شود افرادی پست شما را ببینند که علاقه ای به آن ندارند. درباره هشتگ ها در اینستاگرام بیشتر بدانید.

اخرین حرف

کاوشگر اینستاگرام یکی از مهم ترین قابلیت های این برنامه است. در این مقاله توسط دکتر ویس، در مورد اهمیت این ویژگی صحبت کردیم و همچنین کارهایی را که برای رسیدن به این قسمت از اینستاگرام باید انجام دهید، بیان کردیم. اگر انتشارات شما به این نقطه برسند، روند موفقیت شما در این برنامه بسیار بالا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید