اهمیت محتوای اصلی برای سئو

مقالات و نشریات زیادی در وب سایت های مختلف وجود دارد که جلب توجه مخاطبان را دشوار می کند، در اینجا جایی است اهمیت محتوای اصلی برای سئو شما شناسایی شده اید. محتوایی که برای شما تازه، جدید و از همه مهمتر اصلی است. هنگام ایجاد یک پست یا مقاله در سایت خود، باید مطمئن شوید که محتوای خلاقانه شما با سایر محتوای اینترنت متفاوت است. در مقاله مهم محتوای اصلی برای سئو، توضیح مختصری در مورد ایجاد و تولید محتوای خاص و تمیز می دهیم.

اهمیت محتوای اصلی برای گوگل

برای درک اینکه چرا محتوای کلیدی برای سئو مهم است، باید به موتور جستجوی گوگل و ماموریت آن نگاه کنیم. به گزارش خوش، ماموریت گوگل این است: ماموریت و وظیفه شرکت ما سازماندهی اطلاعات جهان و طبقه بندی و دسته بندی و دسترسی آسان به آن است. گوگل می خواهد یافتن اطلاعات مورد نیاز کاربران را آسان تر کند.

گوگل محتوای اصلی را دوست دارد

نکته اصلی این است که اگر می خواهید گوگل مقالات و پست های شما را در نتایج خود رتبه بندی کند، باید به این فکر کنید که چگونه چیزی بنویسید که برای مخاطبان شما قابل دسترس و ارزشمند باشد. یعنی دسترسی به اطلاعات شما باید آسان و راحت باشد و مهمتر از آن، اطلاعات مفیدی را به سایر اطلاعات موجود در اینترنت اضافه کرده است. بنابراین در اینجا باید محتوای اصلی را بنویسید که در مقالات و انتشارات خود منحصر به شما باشد.

محتوای اصلی چیست؟

محتوای اصلی لزوماً محتوای جدید نیست. اما ایجاد محتوای جدید همان محتوای اصلی است. تجربه شما در مقالاتتان، چه قدیمی و چه جدید، منجر به تولید محتوا به سبک اصلی می شود و اینجاست که می روید. سئو تو یه قدم برداشتی زوایای دید شما نسبت به مقالات موجود در سایت می تواند مقالات شما را منحصر به فرد و بدیع کند.

محتوای اصلی حتی می‌تواند مروری بر اطلاعات قدیمی‌تر باشد، افزودن تجربه‌تان به محتوای قدیمی یا جدید، شما را به سئو و محبوبیت موتورهای جستجو نزدیک‌تر می‌کند.

یک نکته مهم در اهمیت محتوای اصلی برای سئو یعنی شما فقط محتوا نمی نویسید، منبعی برای مخاطبان خود هستید و منابع تخصصی را برای مخاطبان خود منتشر می کنید.

به مخاطب خود فکر کنید

هنگام ایجاد محتوای اولیه برای سئو شما خودتان هستید، یک نکته بسیار مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید: مخاطبان یا بازدیدکنندگان شما، آیا به آنچه می خواهید به آنها بگویید فکر کرده اید؟ یا پیام های اصلی شما برای آنها چیست؟ و از همه مهمتر هدف شما چیست؟ مخاطبان شما پس از خواندن مطالب شما چه باید بکنند؟ آیا می خواهید آنها محتوای شما را بخرند یا شما را به خواندن بیشتر مقالاتتان تشویق کنند؟ برای ایجاد محتوای اصلی وب سایت خود باید به نکاتی توجه کنید.

یکی دیگر از عوامل موثر در سئو این است که هنگام ورود به وب سایت و مقالات خود باید هدف جستجویی را که مخاطب در نظر گرفته است در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید آنها فوراً محصولات شما را بخرند یا در سایت شما ثبت نام کنند. اما در نظر داشته باشید که این باید مطابق میل آنها باشد.

اگر کاربر اطلاعات خاصی را جستجو کند و مقالات شما را وارد کند و شما روی ارائه محصول در این پست تمرکز کنید، ممکن است آن شخص را از دست بدهید. یا حتی مشتریان به دنبال محصول خاصی هستند و به صفحه ای می روند که محصولی ندارد. آیا پیشنهاد یکسان هستند. بنابراین به دنبال هدف جستجو و اهمیت آن باشید محتوای اصلی سئو باشید.

حتما در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

با این حال، اهمیت محتوای اصلی همیشه برای سئو بسیار مهم است. اما هر استراتژی سئو باید ابتدا از ساختار تحقیق کلمات کلیدی پیروی کند. اگر می خواهید رتبه سایت را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو جذب کنید. شما باید تلاش کنید تا کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبان را درک کنید.

شما ممکن است تصورات خود را از مخاطبان خود داشته باشید، اما بسیار دشوار است که بدانید آیا آنها به دنبال کلمات کلیدی مشابهی هستند یا خیر.

هنگامی که کلمات خود را به درستی مطالعه کنید، لیست بلندبالایی از آنها به دست خواهید آورد. این لیست کد و سیگنال شما برای ایجاد محتوا است. با ایجاد مقالات غنی، می توانید شانس خود را برای این کلمات کلیدی افزایش دهید.

محتوای اصلی بنویسید تا بدرخشد

زمانی که شما یک لیست یا ایده روشنی از کلمات کلیدی دارید که افراد را به سایت خود جذب می کند. پس وقت آن است که در مورد کلمات کلیدی خود صحبت کنید محتوای اصلی و بنویسید که این مال شماست. حتی اگر به نظر می رسد که موضوع شما قبلاً توسط افراد دیگر نوشته شده است.

هنگامی که در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کردید و کلمه کلیدی خود را برای ایجاد محتوا انتخاب کردید، احتمالاً حرف های زیادی برای گفتن خواهید داشت. اما قبل از شروع نوشتن، بهتر است نگاهی کوتاه به مقالات موجود بیندازید تا به دنبال موارد تکراری نباشید.

حرف آخر مقاله اهمیت محتوای اصلی برای سئو سایت است :

بنابراین در اینجا به قسمتی می رسیم که در مورد موقعیت وسط هنگام نوشتن یک مقاله یا انتشار جدید صحبت می کنیم. تا نقش او در سئو برجسته تر شود. وقتی کلمات کلیدی را جستجو می کنید و محتوای اصلی ایجاد می کنید. اکنون وقت آن است که به خوانایی مقاله خود توجه کنید. این بدان معناست که متن شما به راحتی قابل هضم است.

دیدگاهتان را بنویسید